Interjú a kiállítókkal: MOL Group

2017-10-09

Ismertetné néhány mondatban, hogy milyen témával érkeztek a Világkiállításra, és ez hogyan kapcsolódott az Expo tematikájához, a Jövő Energiájához?

A MOL GROUP Közép-Európa vezető integrált energiaipari vállalata, fontosnak érezte, hogy képviseltesse magát az Astana Expo-n, és ismertesse a „2030 Enter Tomorrow” stratégiáját. Ezen stratégia az Expo tematikájához a fenntartható fejlődés, a közösségi gazdaság, közösségi városi kerékpáros rendszer (MOL BUBI) és a környezettudatos termelés és nagyvállalati működés témakörén keresztül kapcsolódott.

Milyen volt a fogadtatás a látogatók részéről? Születtek esetleg konkrét megállapodások?

A magyar pavilonba látogatók a MOL-os standon belül elsősorban a kiállított MOL BUBI biciklikre figyeltek fel. A kihelyezett plakátok és a képernyőkön futó imázs filmek megismertették őket a MOL tevékenységével és jövőképével. Konkrét megállapodások egyelőre nem születtek, de a MOL kazahsztáni partnerei üdvözölték a MOL részvételét az Expo-n és elismerően szóltak a magyar pavilonról.

Volt lehetőségük más pavilonokban körülnézni? Amennyiben igen, volt-e olyan, amelyiknek a koncepciója különösen megtetszett Önöknek, akivel el tudnának képelni valamilyen együttműködést?

Igen, volt lehetőségünk meglátogatni a többi ország pavilonját. Természetesen a házigazda Kazahsztán pavilonja volt a legszínvonalasabb, az Expo emblematikus gömb alakú építményében nagyon profi interaktív kiállítást rendeztek be.

Mindent egybevetve milyen benyomások érték Önöket az Expóval, a magyar pavilonnal kapcsolatban? Gazdagodtak olyan tapasztalatokkal, amely hosszútávon segíti cégük fejlődését?

Világszínvonalú kiállítást szervezett Kazahsztán, és magas színvonalú programokat hozott Asztanába. Külön dicséretes kezdeményezés volt a nemzeti napok koncepciója, ahol minden nap egy nemzet bemutathatta önmagát.

A magyar pavilon különlegesen szépen berendezett volt, a felépített Élet fája nagyon otthonossá varázsolta, az interaktív látványelemek pedig sok élményt adtak a látogatóknak.

Összességében a magyar pavilon méltó módon képviselte Magyarországot, és a látogatókban elmélyítette a pozitív képet hazánkról, és ezzel egyidejűleg a látogatók megismerhették a MOL GROUP-ot is.

https://mol.hu/hu/

Fotó: MOL Group